Το βιωματικό εργαστήριο
Προπόνηση Γονέων και Εκπαιδευτικών-
απευθύνεται σε:
γονείς, εκπαιδευτικούς, σπουδαστές παιδαγωγικών και κάθε άνθρωπο που επιθυμεί να εκπαιδευτεί στις αρχές αποτελεσματικής επικοινωνίας με παιδιά.
Σε αυτή την εκπαίδευση κάθε συμμετέχοντας:
• Αναπτύσσει τις επικοινωνιακές του δεξιότητες
• Εκφράζει τον συναισθηματικό του κόσμο
• Μαθαίνει να δημιουργεί λύσεις
• Αναλαμβάνει ρόλους και ευθύνες με τρόπο που νιώθει ελεύθερος και κάνει και τους άλλους ελεύθερους
• Συνεργάζεται με την ομάδα
• Ανακαλύπτει νέες δυνατότητες για τον ίδιο και τους γύρω του
• Εξερευνά τον εαυτό του μέσα από μια νέα καινοτόμα προσέγγιση & καλλιεργεί την αυτενέργειά του
Σε αυτή την ομάδα μεταμορφώνουμε την νέα γνώση σε βίωμα.
Οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί
μέσα σε ένα ασφαλές και δημιουργικό περιβάλλον θα εξερευνήσουν νέους τρόπους συσχέτισης και επικοινωνίας με τους γύρω τους.
Μέσα από την αυτοέκφραση και τη δημιουργική διάδραση θα εκπαιδευτούν,
έτσι ώστε να μπορούν να δημιουργούν δυνατότητες για τους ίδιους και τις σχέσεις τους,
να επιλύουν προβλήματα αξιοποιώντας τις δικές τους δυνάμεις,
να είναι αποτελεσματικοί ακροατές
αλλά και να επικοινωνούν αυθεντικά τον συναισθηματικό τους κόσμο.
Ημερομηνίες διεξαγωγής: θα ανακοινωθούν σύντομα
Ώρες Διεξαγωγής: θα ανακοινωθούν
Κόστος συμμετοχής: 200€ (στην τιμή περιλαμβάνεται το ΦΠΑ)
*Τηρείται σειρά προτεραιότητας
Online Συμμετοχή
Συντονιστής: Διονύσης Μπουγάς
Δηλώσεις συμμετοχής στο τηλέφωνο: 6980069360
(Δευ-Παρ, 9:00 - 17:00) και στο email: info@metamorfosis.gr
Τι λένε γονείς για το πρόγραμμα
==================================
Μετά τις 4 πρώτες κιόλας συναντήσεις του σεμιναρίου ένα γενικό συμπέρασμα ήταν:
- Όλο και περισσότερο έχω ελεύθερο χρόνο μες στο σπίτι,
περίπου επιπλέον μιάμιση ώρα την ημέρα,
κι έτσι διεκπεραίωσα πρακτικές εκκρεμότητες που είχα εδώ και μήνες και ξεκίνησα και γυμναστήριο.
- Νευριάζω λιγότερο
- Αυξήθηκε η ηρεμία μου και κυρίως η κατανόηση του τι φταίει και τι μπορώ να "διορθώσω" ανά πάσα στιγμή.
- Τα παιδιά (4 και 1μιση) όλο και συχνότερα τρώνε μόνα τους - βλέπεις ο μεγάλος, με το που γεννήθηκε ο μικρός, διεκδικούσε πάλι τάισμα από τη μαμά...
- Επίσης γκρινιάζουν λιγότερο.
- Σταματάνε να κλαίνε ευκολότερα.
- Ζητάνε λιγότερες "χάρες", είναι πιο ήρεμα και ανεξάρτητα.
- Με τον άντρα μου δεν πολυτσακωνόμαστε τελευταία.
Έχω λάβει και κάτι ωραίους επαίνους "πόσο με καταλαβαίνεις",
"δεν είσαι ψυχολόγος, αλλά με αποκωδικοποίησες" και κάτι άλλες ωραίες φράσεις και συμπεριφορές από γνωστούς.
Παράπλευρο κέρδος:
Ως εκπαιδευτικός απολαμβάνω ακόμα περισσότερο τη δουλειά μου.
Αμοιβαία και οι μαθητές ανταποκρίνονται καλύτερα στο μάθημα.
Εκφράζονται πιο ανοιχτά και έχουν γίνει πιο δημιουργικοί.
Πχ στη γιορτή του Πολυτεχνείου είναι η πρώτη φορά που γράφτηκαν και ακούστηκαν σε γιορτή ποιήματα των μαθητών, που έγραψαν δικά τους ποιήματα και κείμενα.
Όλα αυτά λόγω ΚΑΙ της Προπόνησης Γονέων,
που με εφοδίασε με ενθουσιασμό για την επικοινωνία μου με όλους τους ανθρώπους..
Τη μέρα της δημιουργίας δακρύσαμε οι δύο υπεύθυνες εκπαιδευτικοί.
Στη γιορτή δάκρυσαν παιδιά, γονείς και συνάδελφοι και στο τέλος εγώ θυμάμαι ότι με περίμεναν στην ουρά να με αγκαλιάσουν αρκετοί άνθρωποι, δέκα με είκοσι περίπου.
Οι μαθητές μου είπαν ότι ήταν η καλύτερη γιορτή
- ότι τους έδωσα ελευθερία να εκφραστούν και να δημιουργήσουν και ότι τους εμπιστεύτηκα.
Συνάδελφοι είπαν ότι ανέβηκε πολύ ο πήχης.
Ήταν όλο πολύ ιδιαίτερο και συγκινητικό.
Αυτό δεν θα είχε συμβεί χωρίς την συμμετοχή μου στην Προπόνηση Επικοινωνίας Γονέων.
- Νίνα Τεντολούρη, Εκπαιδευτικός, μητέρα 2 παιδιών
==================================
Έμαθα να υπερπηδώ τα εμπόδια και τις τρικλοποδιές της καθημερινότητας χρησιμοποιώντας τεχνικές για να "διαβάσω " πίσω από αυτά που τις πιο πολλές φορές μας λένε τα πλάσματα μας,
να κατανοήσω και να τα βοηθήσω να πατήσουν μόνα τους γερά στα πόδια τους.
Αυτό στην καθημερινότητα μας έχει φέρει ηρεμία.
Τα παιδιά αισθάνονται κάτι νέο από πλευράς μου και αυτό τα έχει ξεκλειδώσει συναισθηματικά.
Τα όποια προβλήματα, αντιμετωπίζονται στις πραγματικές τους διαστάσεις,
πράγμα πολύ δύσκολο πριν,
που τα μεγαλοποιούσα.
Η 6αχρονη κόρη μου έγινε σχεδόν πλήρως ανεξάρτητη.
Χειρίζομαι την υπερκινητικότητα του 10χρονου γιου μου με τρόπο που τον βοηθάει να την εκτονώσει δημιουργικά.
Τέλος,
προσεγγίζοντας με νέους τρόπους τον 13χρονο έφηβο γιο μου του άφησα πλέον το χώρο να ζήσει αυτή την περίοδο με λιγότερες εντάσεις.
Όλα αυτά έφεραν στην οικογένειά μας αρμονία, ηρεμία,ουσιαστικότερες και πιο αληθινές σχέσεις.
"Όσο προχωρούν οι συναντήσεις μας νιώθω να αποκαλύπτονται τα λάθη, οι άστοχες παγιωμένες τακτικές που ενώ δεν έχουν αποτελέσματα, συνεχίζουμε να τις ακολουθούμε πιστά, αλλά ταυτόχρονα βλέπω να φυτεύονται και νέοι σπόροι αναζήτησης, εμβάθυνσης, που ήδη ανθίζουν και αρχίζουν δειλά να δίνουν καρπούς.
Νιώθω τυχερή καθώς συνειδητοποιώ πως υπάρχουν και άλλοι τρόποι, άλλοι χειρισμοί, άλλες μέθοδοι που ξεκλειδώνουν κλειδαριές σκουριασμένες με μόνη λίπανση τον αμοιβαίο σεβασμό, την ειλικρίνεια, την αγάπη."
- Πόπη, μητέρα 3 ανήλικων παιδιών
==================================
"Σήμερα το πρωί εγώ προσπάθησα να κάνω το εργαλείο καθρέφτισμα στο γιο μου.
Δεν θα πιστεύετε τι έγινε!
Κάθε πρωί αυτός φώναζε και δεν ήθελε να πάει στο σχολείο.
Κάθε πρωί εμείς φεύγαμε με κλάματα - όλοι!
Σήμερα ήταν όλα καλά, κανείς δε φώναξε, δε σταμάτησε στο δρόμο και ο μικρός μπήκε μέσα στην αυλή χωρίς ένα όχι!
Είναι όνειρο!
Μετά από 10 λεπτά που εγώ προσπάθησα να κάνω καθρέφτισμα!
Αχ, τι αξέχαστη μέρα!"
Επίσης από την 3η συνάντηση κιόλας του εργαστηρίου,
ο τετράχρονος γιος μου, σταμάτησε να μου ζητάει γλυκά και άρχισε να μου λέει ότι δεν κάνει καλό να τρώει γλυκά...
- Liudmila , μητέρα 2 ανήλικων παιδιών
==================================